8 Mart 2009 Pazar

Böyle Olmaz...

Birkaç haber sitesinde Trabzonspor'un Kendi sahasındaki Konya yenilgisinden sonra bazı taraftarların(kendini bilmezlerin) Ersun Yanal'ı istifaya çağırarak taşkınlık yaptıklarını okudum..Buna inanasım gelmiyor..Gerçekten böyle birşey yapıldıysa;yapanların iyi niyetinden yada aklından şüphe ederim..
Adam bu takımı nereden nereye getirdi.3 büyük olarak tabir ettiğimiz takımlardan Beşiktaş'ın uzun haftalar(belki 40-50 hafta) liderliği göremediği bu ligde haftalardır lider olan bir takım yarattı..Elindeki kadro diğer takımlardan hem daha dar hem daha etkisiz..Bunlara rağmen buralara gelmiş bir takımın hocasına tapılması gerekir diye düşünüyorum..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

trabzonsporun o kadar gerizekalı bir kısım taraftarı var ki bunlara söyliyecek kelime bulamıyorum.aslında çok şey söylicemde burası uygun değil.aziz yıldırımın dediği rantçılar varya bunlar onlardan.aşşağlık şerefsiz adamlar bunlar.galatasaray sezon başı şampiyonlar liginden elendi yeri geldi liderin 8 puan gerisine düştü kocaeliden 5 yiyene kadar kimse sesini çıkarmadı.fenerbahçe milyonlarca dolarlık kadrosuyla şampiyonlar ligi grubunda sonuncu oldu ligde ne hallerde böyle bi şey yapılmadı.yepyeni bi kadro kurulmuş takım şu an liderin 1 puan gerisinde ersun istifa.hafta arası sadri şenerin acilen basın toplantısı yapıp çok ağır sözler söylemesini bekliyorum.

Tolga Şener dedi ki...

Yaklaşık 1 ay önce sportif platform'un sayın admini ile yaptığımız telefon görüşmesinde Trabzon seyircisinin bu tavrından bahsetmiş kendisine kötü sonuçlar gelmeye başlayınca yine homurdanmaların başlayacağını istifa seslerinin yüskseleceğini söylemiştim, kendisi ısrarla hayır bitti o günler artık bazı şeyleri aştık diye karşılık vermişti bana, görülüyor ki hiç bir şey değişmemiş üstüne artmış 2. maçını oynayan Alanzinho'yu yuhlandığını görünce gerçekten bende şaşırdım, bu taraftar karakteri 3 büyüklerde eskiye oranla biraz daha yumuşadı ama Trabzon'da sanırım hiç bir zaman yumuşamıyacak gibi, Ersun Yanal istifada demişler ya daha ne diyeyim...