25 Ocak 2009 Pazar

Adım Adım Şampiyonluğa..


Dün izleyemediğim maçta Sivasspor Galatasaray'ı çok net bir skorla 2-0 yenmeyi başarmış.Açıkcası maçta beraberlik bekliyordum ancak Galatasaray'da çok eksikler varmış.Maç içinde de eksik kaldılar.Maçın sonucunu normal olarak gördüm.Sivasspor Fenerbahçe'yi Galatasaray'ı kendi sahasında yenmiş oldu.Beşiktaş'la deplasmanda berabere kaldı.Diğer takımlarla yaptığı maçları da az çok gördüm.Bu yolu şampiyonluk yolu olarak görüyorum.Daha haftalar önce bir post'un altında Bu sene Sivasspor'un geçen seneden farklı olduğunu,farklı oynadığını ve en önemlisi çok daha tecrübeli olduğunu yazmıştım.Benim düşündüğümden de iyi gidiyorlar.Bir Beşiktaş'lı olarak Sivasspor'un şampiyon olmasını can-ı gönülden istiyorum..

Bastır Sivasspor...

3 yorum:

Faruk dedi ki...

kadro kaliteleri çok üst seviyede değil, diğer anadolu takımları onları daha çok dikkate alıp daha iyi motive oldukça sivasspor puanlar kaybedecektir mutlaka, şampiyonluk şansları tabiki var ancak bence %10 bile değil...

Tolga Şener dedi ki...

Bu akşam 90 dakika kupa maçını izledikten sonra artık Sivasspor'un şampiyon olabileceğine inanmaya başladım, süper yetenekli oyuncuları yok ama inanılmaz bir takım oyunu ve hırsları var, Anadolu'nun yeni yıldızı olma yolunda ilerliyorlar yolları açık olsun... Bu arada yeni Fransız forvet Kamanan hızlı ve düzgün bir oyuncuya benziyor...

Melih Kazdağ dedi ki...

Takım oyununu özellikle de takım savunması oyununu en iyi uygulayan takım bence Sivasspor...Trabzonspor'un son iki maçını gördükten sonra Sivasspor ve Trabzonspor'un Şampiyonlukta sonuna kadar ilerleyeceklerini düşünüyorum.İleriki haftalarda psikolojik etkenler daha gözönünde bulunan Trabzonspor'u baskı altına alacaktır.Şampiyonluk Baskısı her futbolcunun kaldırabileceği bir şey değildir.Sivasspor ise zaten gözönünde değil.Kimse onların şampiyon olabileceğine inanmıyor.Bu baskıyı hissetmeyeceklerdir.Bu sene lig gerçekten çekişmeli geçiyor..