3 Aralık 2008 Çarşamba

Sivas Boğası


Bazı oyuncular vardır,ağızlarıyla kuş tutsalar oynadıkları takımdan daha büyük hedefi olan yani daha büyük takımlara transfer olamazlar.Makus talih mi diyelim buna.
Son zamanlarda Türkiye sınırları içerisinde izlediğim en iyi oyunculardan biri Mehmet Yıldız.Hep Türk futbolcusundan bahsederken disiplinsizler derim.Bundan kastım saha içindeki taktik disiplin ve görev bilincidir.M.Yıldız saha içinde müthiş disiplinli,verilen görevi yerine getirmek için vergücüyle savaşan bir oyuncu.En büyük özelliği ise Fiziksel gücü.Onun için başlığımda onu Sivas Boğası lakabıyla yazdım. Çok ekstra özellikleri var mı derseniz yok derim.Birebirde çalım atamaz.(Türkiye'de hangi forvet birebirde çalım atabilir ki) Hızıyla adam geçemez(Bizim ligde hızıyla adam geçenler genellikle savruk oyuncular olur ve sonrasını getiremezler) Ancak bunların yanında Forvet oyuncusunun yapması gereken mutlak şeyleri yapar.Mesela devamlı boşa kaçar.Takım oyuncuları onu hep görürler.Rakibin arkasına saklanmaz.Devamlı pozisyon kovalar.Hiç pes etmez.Çok güçlü olduğu için rakip defans oyuncularını çok yorar.Eh birde gol de atar. Bence bir Nobre'den daha iyi işler yapar takımı adına. Neyse ben seviyorum bu adamı..

2 yorum:

Faruk dedi ki...

çok iyi bir oyuncu olduğu kesin ama sivasspor'un sistemi içerisinde fazlaca insiyatif alıyor ve çok rahat oynuyor. büyük takımda aynı performası gösterebilir mi? oynadığı zaman görmek lazım ki muhtemelen seneye 3 büyüklerden birine kapağı atar...

Tolga Şener dedi ki...

Geçenlerde bindiğim bir takside şöförün Sivaslı olması nedeniyle Sivasspor üstüne muhabbet açılmıştı; genellikle şöförün söylediklerine hı hı demekle geçiriyordum zamanımı ki konu Mehmet Yıldız a geldi çok güçlü oyuncu filan diye biraz mırıldandım, eski Pehlivandır kendisi dedi :) ordan futbola mı geçmiş abi dedim evet dedi :) doğrumudur bilmiyorum...