23 Mayıs 2011 Pazartesi

Arkadaşlık Üzerine...

Neler oldu son 2 hafta... Hepsinin üst üste gelmesi...
Kayınannem düştü kalçasını kırdı. 85 yaşında. Ameliyat oldu ama iyi ve daha da İYİLEŞECEK...
Babam gecenin bi yarısı felç geçirdi.. sağ tarafı...
2 haftada müthiş bir gelişme gösterdi... dün Şampiyonluk maçını izlemeye bile götürdüm... iyi.. Daha da İYİLEŞECEK...

İkisi için de ümidim yoktu biliyormusunuz.. Kayınannem için çok yaşlı diye düşünüyordum. vücudu bir darbeye daha dayanamaz,bir daha ayağa kalkamaz diyordum.

Babam için ise daha da acı şeyler,benim ve O'nun için daha yıkıcı şeyler düşünüyordum.

Hepsi tecrübe işte..

Şimdi Faruk'un bloğunda okuduğum şeyler de bunlara tuz biber oldu.
Yaklaşık 3 yıl önce internet üzerinden mailleştiğim ve bir konuda anlaşamadığım bir arkadaşımla bir daha görüşmemek üzere yollarımızı ayırmıştık.
Yüz yüze konuşma olmadığında insanlar senin tepkini görmeyecekleri için daha cesaretli daha fütursuzca konuşurlar. O kişileri O an veya hemen sonrası engellemezsen bu artarak devam eder. (edebilir)

Bahsi geçen, sana sıkıntı yaratan insanlar dış kapının dış mandalları ise belki twitter dan silersin,hayatından da..

Ama biz 3 kişi olarak biliniriz. Tolga-Faruk-Melih.. Hayatımızın 15 senesi öyle veya böyle birarada geçmiş. Bu 3 kişi de birbirini silebilir ama bu şekilde böyle sudan sebeblerle değil.








Hiç yorum yok: