29 Ekim 2008 Çarşamba

Tabata ve Pas Çetesi


Gaziantepspor'a transferi Tabata'yı Brezilya liginden tanıyanları oldukça şaşırtmıştı.Ben sadece adını duymuştum.3 yıllık imzayı attıktan sonra Tabata, ''Ben Pele'nin 10 numara giydiği bir takımdan, 10 numara giyerek buraya geldim. Kendime güveniyorum. Ofansif oynayan, yüzü sürekli kaleye dönük, mücadeleci, savaşmayı seven, gol atmayı seven bir futbolcuyum. Her yıl 10 gol atıyorum, burada da hedefim 10 gol ve üzeri olacak '' demişti.
Tabata'yı izledikçe ne kadar yetenekli olduğunu ve bir o kadar da takım oyuncusu olduğunu gördüm.Dikkat ediyorsanız Gaziantepspor Anadolu takımlarında hiç görmediğimiz bir şekilde oynuyor.Kısa,yerden seri paslaşmalarla top kendilerinde kalıyor ve rakiplerine büyük üstünlük sağlıyorlar.Bunda en büyük pay Tabata'ya ait.

Hiç yorum yok: